הפרעות אכילה

"לא רציתי להרגיש כלום. החבר היחיד והכי נאמן שלי, היה האוכל או הניצחון עליו. ידעתי איזה נזק אני גורמת לעצמי, אבל לא היה אכפת לי.

רדפתי אחרי הרזון בצורה מטורפת: הייתי מודדת בגדים לפני ואחרי הקאה, לפני יום צום ואחריו, כדי לבדוק אם שמנתי או רזיתי. אם השמנתי אמרתי לעצמי: "יאללה את גם ככה שמנה, אז לכי תאכלי שוב, זה לא יזיז לך". ואם ראיתי שרזיתי, אז אמרתי לעצמי: "הנה, זה בסדר- רזית, אז את יכולה להרשות לעצמך להיכנס שוב להתקף.

הייתי מבטיחה לעצמי כל פעם מחדש, שזו הפעם האחרונה , אבל אף פעם זו לא הייתה. הרגשתי כישלון טוטאלי……(2002)".

כמה פעמים הרגשת שאבדת שליטה, שיצאת מאיזון, שאת/ה חסר/ת אונים מול הדבר הזה שנקרא אוכל ומשקל? שהאוכל והמשקל מגדירים ומנהלים את חייך?

כמה זמן את/ה מתעסקת באוכל, במשקל?; כמה אנרגיה זה גוזל ממך?; כמה תנודות במצב רוח זה גובה ממך?

פתאום, מבלי ששמת לב, הדבר היחיד שחשוב הוא "מה אכלתי, כמה אכלתי, מתי אכלתי, מה זה יעשה למשקל, אני כישלון, אני לוזר/ית, אני בודד/ה, אני לא אהוב/ה…….".

אם הדברים מוכרים לך, אל תתמודד/י עם זה לבד

ליצירת קשר לחצו כאן או חייגו עכשיו: 054-233-5271 | 050-792-6171

Scroll to Top
דילוג לתוכן